Autor Wiadomość
ASIOR
PostWysłany: Pon 10:27, 16 Sie 2010    Temat postu: Tym co nie lubią Quake Warsa hwdp xDDDDD

SAm jesteś gupi kozi bobku nieowłosiony kutas kinkonga i w dodatku wypierdek mamuta Twisted Evil Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz
FAKULE C
PostWysłany: Sob 20:42, 17 Lis 2007    Temat postu:

GUPJE
legolas96
PostWysłany: Śro 21:03, 12 Wrz 2007    Temat postu: Enemy Territory: Quake Wars

Enemy Territory: Quake Wars
to kolejna odsłona cyklu gier ze studia Splash Damage dla id Software, przeznaczona tylko i wyłącznie do rozgrywki wieloosobowej.


Już próbka możliwości gry dosłownie powaliła grających na kolana. Dlaczego? Czytajcie dalej. Wiadomo, że dostępnych będzie kilka klas postaci - snajper, medyk i żołnierz. Każda z nich różnić się będzie ekwipunkiem i rodzajem posiadanej broni.

Wprowadzona została możliwość prowadzenia pojazdów na przykład jeepów, czołgów czy helikoptera. Można skakać na spadochronie, prowadzić ostrzał z powietrza, za pomocą radia wydawać rozkaz artylerii. Mało?


Dodajcie do tego kilkadziesiąt misji z trybem dnia i nocy, strategicznie ważne punkty na mapie, które należy utrzymywać i zdobywać, dwie rasy różniące się bronią oraz zogniskowanie rozgrywki na działaniach grupowych (każdy żołnierz ma określone zadania, których nie dopełnienie spowoduje porażkę całej drużyny).

Ubierzcie to wszystko (i wiele więcej!) w cudowną szatę graficzną (innowacyjna technologia o nazwie MegaTexture) pozwalającą na projektowanie ogromnych, otwartych przestrzeni a nie otrzymacie nawet połowy frajdy jaką daje Enemy Territory: Quake Wars.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group