Autor Wiadomość
maciek
PostWysłany: Wto 19:22, 18 Mar 2008    Temat postu:

ejjj macie kody na ps 3 ??!!?? jak nie to śe wypchajcie !!!!!!!!!!!!!
legolas96
PostWysłany: Śro 17:06, 17 Paź 2007    Temat postu: Need For Speed: Pro Street

Tytuł: Need For Speed: Pro Street

Producent: EA Games

Gatunek: Wyścigowa

Tryb gry: Gra jednoosobowa, gra wieloosobowa

Premiera: październik 2007

Platforma: PC


Seria ściganek Need For Speed znalazła sobie już rzeszę wiernych fanów. Kolejne części znanego tytułu są coraz to bardziej dopracowane graficznie. Jak dziś pamiętam gdy wylewałem z mojej kierownicy siódme poty by być jak najlepszym w NFR Porsche 2000. Moja kierownica odeszła do lamusa, a seria Electronic Arts dalej się rozwija.

Dziś zamierzam wam przybliżyć kolejną grę z serii NFS, a mianowicie ścigankę o pod tytule Pro Street. Po kolejnych czterech częściach gry (Underground, Underground 2, Most Wanted i Carbon) wyjeżdżamy z ciemnych ulic ogromnych metropolii. Przyjdzie nam się ścigać po bezdrożach, torach wyścigowych i jeszcze innych trasach, których istnienie owiane jest tajemnicą Smile Jeżeli sądziliście, że wyjedziecie na inne tory pięknym Mitsubishi z obniżonym podwoziem to bardzo się myliliście!



Po 10 latach programiści postanowili zrewolucjonizować grę – w przeciwności to poprzednich 10 tytułów w NFS Pro Street będziemy się ścigać całkiem normalnie. Nie będzie konieczności uciekania przed pościgiem, który i tak robił się już bardzo nużący Razz. Wszyscy fani NFS powinni sobie zadać pytanie, czy gotowi są zmierzyć się z marką umieszczoną w rzeczywistości, gdzie nie ma miejsca na przeorany naklejkami sponsorów samochód.

Programiści z EA naprawdę przyłożyli się do systemu zniszczeń w samochodzie. Będziemy mogli uszkodzić prawie każdą cześć, począwszy od lamp i zderzaków do uszkodzeń silnika i nadwozia. Wszystkie szkody odczujemy momentalnie w grze – będziemy tracić kontrolę nad pojazdem, a nawet będzie ściągać samochód na boki! Ciekawym efektem jest pękanie szyb w Pro Street, wygląda to naprawdę rewelacyjnie, jedyną marką w której szyby nie będą pękać to BMW, właściciele koncernu nie pozwolili programistom z Kanady na tak daleko idące efekty destrukcyjne (w sumie niezły chwyt marketingowy, no nie?).





Tak to już jest, że programiści z EA w każdej odsłonie ulepszają system Autosculpt. Tym razem doszło do prawdziwej rewolucji! Do dyspozycji będziemy mieli ponad tysiąc licencjonowanych części, a każda będzie inaczej wpływać na prowadzenie naszego samochodu. Do dyspozycji graczy zostanie także oddany tunel aerodynamiczny, w którym będziemy mogli sprawdzić jak zgrywają się części w naszym samochodzie. W tej części NFS postawiono takżę na „mechaniczną” realistyczność, będzie można zakładać tylko te części, które do samochodu pasują także w realnym świecie. Te podzespoły, które najlepiej nadają się do naszego wozu będą podświetlane na zielono, a te najmniej odpowiednie na czerwono. Ja już wyobrażam sobie długie godziny spędzone na modyfikacjach mojego rumaka Wink

W Need For Speed Pro Street całkowicie zmieniono system klasyfikowania wozów. Teraz bardziej będzie opłacało się kupować tańsze auta i pakować w nie pieniądze na tuning, niż kupować cacka za kilkaset tysięcy. Każdemu przecież wiadomo, faktem jest, że dobrze stuningowany samochód będzie sprawował się na torze o wiele lepiej niż superbryka prosto z salonu. Do naszej dyspozycji będzie zostanie oddanych 60 samochodów wybranych spośród 26 marek. Do gry wraca również wiodący japoński koncern - Honda Smile





W grze zaplanowano kilka trybów rozrywki, a mianowicie: Circuit, Speed Challange, Drag i Drift, Team Drift (ściganie w parach – im bliżej przeciwnika tym więcej punktów).

Electronic Arts całkowicie zmieniło tryb rozgrywki w NFS, już nie trzeba wygrywać każdego wyścigu, wystarczy prowadzić w tabeli. Ciekawym efektem będzie też dym, który będzie się wydobywał nie tylko podczas „palenia gumy”. Niestety panowie z Kanady zdecydowali się usunąć tryb jazdy dowolnej, całością będziemy zarządzać z poziomu garażu.
Faktem jest to, iż Pro Street będzie produktem całkiem nowym, wręcz rewolucyjnym. Jak to odbije się na rzeszy wiernych fanów nocnych wyścigów, podsyconych takimi filmami jak Fast and Furious? Przekonamy się już 31 października 2007r.

-------------------------------------------------------------------------------
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

--------------------------------------------------------------------------------

Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

---------------------------------------------------------------------------------

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group