Forum Kody tipsy porady do gier Strona Główna

Kody tipsy porady do gier
Kody tipsy porady - Zarejestruj sie!
 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Assassin's Creed
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kody tipsy porady do gier Strona Główna -> Zapowiedzi nowych gier
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
legolas96
Cheatownik
Cheatownik



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 17:19, 17 Paź 2007    Temat postu: Assassin's Creed


Tytuł: Assassin's Creed

Producent: Ubisoft Montreal

Gatunek: Przygodowa gra akcji Smile

Tryb gry: Gra jednoosobowa

Premiera: listopad 2007

Platforma: Xbox 360 , PlayStation 3, PC



Gra Assassin's Creed zapowiada sie bardzo dobrą grą przygodową w stylu serii gier Prince of Persia.

Gracz wciela sie w skrytego zabójcę Altaira należącego do organizacji starającej się utrzymać porządek na świecie. Akcja gry toczy się w Jerozolimie podczas III krucjaty czyli w roku 1191. Oprócz Jerozolimy nasz bohater odwiedzi także Damaszek i Akkę.
Głównym celem gry jest wyeliminowanie 9 historycznych postaci krucjaty. Nie jest to jeszcze do końca wiadome ale ostatnim z nich może być nawet Ryszard Lwie Serce.





Rozgrywka dzieli się na 3 podstawowe etapy:
1) Free roaming czyli swobodne poruszanie się po świecie w trakcie którego będziemy mogli robić prawie wszystko co nam się podoba i chodzić po wszystkim, ponieważ nasz bohater może wspinać się po wszystkim co go otacza co daje dużą swobodę ruchu.

2) Odszukanie i likwidacja celu. W tym momencie gry to my ustalamy dalszy jej los, czy może podejdziemy do naszej ofiary i zabijemy ją po cichu czy strzelimy w nią np. z łuku z odległości. Od tego zależy jak potoczą się wypadki. Atakując z bliska musimy zdać sobie sprawę, że możemy napotkać sie na różnych przeciwników i strażników. Atakując z odległości możemy uciekać np. po dachach domów napotykając tylko małe siły oporu.

3) Ucieczka to ostatnia część misji. Jest ona pełna efektownych skoków i różnorodnych akrobacji. Z informacji producentów dowiadujemy się, że w tej części gry sugerowali się oni nowoczesnym sportem: le parkour.





Dużym plusem gry jest social stealth czyli wysoka inteligencja tłumu. Ludzie chodzący po uliczkach i widzący zbrodnie zaczną w popłochu uciekać. Ale są i tacy którzy podbiegną do straży i poinformują o tym nieszczęsnym "incydencie". Podczas pierwszego etapu gry bardzo przydatnym jest wtapianie się w tłum. W demie pokazanym na targach E3 nasz bohater zbliżył się do swojego celu dzięki temu, że "wtopił się" pomiędzy modlących się kapłanów i nie wzbudzał żadnych podejrzeń.

Kolejnym plusem gry są walki. Nasz bohater oprócz wielu kombinacyjnych ciosów może także się bronić, lecz każda obrona skraca wskaźnik staminy. Gdy ten dojdzie do końca Altair nie zdoła wykonać już następnego bloku. W grze występuje bardzo duży realizm. Przykładem tego jest, że nawet jeden celny cios przeciwnika oddany w naszą stronę jest w stanie nas zabić.





Oprócz chodzenia po mieście będziemy mogli także przemieszczać się np. za pomocą konia co jest bardzo miłym i przyjemnym rozwiązaniem przy pokonywaniu dłuższych tras.

Podsumowując: gra zapowiada się bardzo ciekawie, duże realia i możliwości dają graczowi dużo swobody. Nie zostało już nic jak tylko czekać do listopada na premierę Smile

Galeria:






Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smuggler
Administrator
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 18:16, 19 Paź 2007    Temat postu:

Masz u mnie dużeeeeeego plusa Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Gość






PostWysłany: Pon 19:45, 03 Mar 2008    Temat postu:

Mam ją...;] od wczoraj faktycznie grafika mnie powala a jak sie wtoczę na największy punkt w mieście to porostu bajecznie to wszystko wygląda... mimo tego jest perę błędów które wszyscy możemy wybaczyć tej grze choćby z powodu pięknych widoków i super grafiki oraz super sterowności gry... Dla mnie w skali 0 - 10 ... 9,5;] A jak ktos nie wierzy że można ją już mieć niech napisze coś jeszcze tutaj ja mogę udowodnić w każdej chwili..;D

Pozdrawiam
Dragon Cool
Powrót do góry
KING
Gość






PostWysłany: Nie 22:40, 09 Mar 2008    Temat postu:

Bardzo naprawde bardzo dobra gra
pozdrawiam

KING
Powrót do góry
jarek
Gość






PostWysłany: Nie 13:19, 16 Mar 2008    Temat postu:

gra boska poprostu boss w grach akcj mam jusz i grafa powala czasem gram se dla pompy i robie par-kora po miesie
Powrót do góry
Ziben
Gość






PostWysłany: Wto 17:47, 18 Mar 2008    Temat postu:

Gra jest wyrąbista w kosmos , te skoki czasami trochę nie realne (np. z punktów kontrolnych z tych wież takich na siano) ale ogólem mega , zarąbiste ciosy (szczególnie przy kontra ataku) no ogółem nic dodać nic ująć chociaż spodziewałem się że będzie wiecej sposóbów na wyeliminowanie wroga , a istnieje tylko kilka - z łuku , z małego mieczyka z zaskoczenia lub rozróba dużym mieczem. Ogólnie dodałbym jakieś zabójstwa np. zeskok z dachu , zabicie przeciwnika , strzał do drugiego z kuszy i ucieczka - ale na takie kombo to trzeba mieć mega skilla. Gram od dzisiaj rano. Niestety mam pirata i gra co trochę się wiesza , a część w mieście Jerusalem jest po Rusku. Radzę poczekać do orginała polskiego bo można stracić trochę fabuły.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 12:43, 19 Mar 2008    Temat postu:

super gra grafa fajna
Powrót do góry
xD JoHn 18 palców xD
Gość






PostWysłany: Śro 16:48, 19 Mar 2008    Temat postu:

Chejka ;] mam problemik - w 3 misji (tej co mam 2 gosci zabic) ide do 1 miasta (tam gdzie mam zabic doktorka) robie wszystko i ok. ale jesli chodzi o 2 miasto to podczas wjezdzania do niego caly czas wywala mnie z gry :/ prosze o pomoc. chcialem juz ściągnąć sobie sava zeby ominąc ten etap ale niemam pojęcia gdzie go wgrac ;P bo u mnie na pc nie istnieje takie scieżka jak C:\Users\user\AppData\Roaming\Ubisoft\Assassin's Creed\Saved Games ;/ prosze o pomoc! z góry dzieki. ;]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 9:53, 21 Mar 2008    Temat postu:

do xD JoHn 18 palców xD musisz sobie ściągnąć rosyjskiego fixa
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 10:07, 21 Mar 2008    Temat postu:

do xD JoHn 18 palców xD musisz sobie ściągnąć rosyjskiego fixa Very Happy Very Happy Smile Smile
Powrót do góry
kostek
Gość






PostWysłany: Sob 13:59, 22 Mar 2008    Temat postu:

ale ten rosyjski fix jest do dupy praktycznie grac sie nieda jak go sie wgra a ja spowrotem wrzuce angielska wersje to gra sie jebie:/
Powrót do góry
araab
Gość






PostWysłany: Wto 9:47, 25 Mar 2008    Temat postu:

łoł, szok, jaki niskie wymagania, a zapowiadała sie lepsza niz wiedzmin, zobaczymy co z tego bedzie
Powrót do góry
Kaku
Gość






PostWysłany: Śro 20:46, 26 Mar 2008    Temat postu:

gra boska grafa jeszcze lepsza ale są do tego kody??chociasz i bez nich gra jest BOSKA
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 20:00, 28 Mar 2008    Temat postu:

zagram w to
ale nie stać mnie
Powrót do góry
karol
Gość






PostWysłany: Pon 13:29, 31 Mar 2008    Temat postu:

czemu niema do niej kodów
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kody tipsy porady do gier Strona Główna -> Zapowiedzi nowych gier Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin